Te gebruiken bij: Benzine, Diesel, 2-takt, Kerosine, HFO brandstoffen.
Handleiding Poytron MTC Hydrauliek en FC
In de VS/Europa eist de overheid dat alle brandstofbedrijven het zwavelgehalte in dieselbrandstof verlagen. Ultra-low-sulfur diesel (ULSD) kreeg een mandaat om emissies te verminderen. Het heeft echter een lagere energie-inhoud, wat leidt tot een hoger brandstofverbruik (1% tot 2%) en minder smeervermogen.
Lagere smering is niet goed voor motoren en injectorsystemen die goed moeten worden gesmeerd om soepel en gedurende lange tijd te kunnen functioneren. De Benzine / Dieselbrandstofconditioner van Polytron is zo geformuleerd dat deze de verminderde smering van de basisbrandstof compenseert, of dit nu benzine of diesel is, om een soepel draaiende motor te garanderen. Polytron FC behandelt het specifieke probleem van gebrek aan smering, vooral in dieselbrandstof. Het conditioneert de diesel door de eigenschappen toe te voegen of aan te vullen die deze tekort komt of mist. Het verbetert dus de prestaties van de brandstof en daardoor die van het voertuig zelf.
FC kan ook de oppervlaktespanning van water dat zich ophoopt als gevolg van condensatie in dieselbrandstof afbreken. FC kan met elke benzine- of dieselbrandstof worden gebruikt. Het gebrek aan smeering is met name een uitdaging voor zware bedrijfswagens, zoals transport / containerwagens en pick-ups, die volledig afhankelijk zijn van dieselbrandstof. Benzine is meer verfijnd dan diesel, dus het vereist minder additieven om zijn eigenschappen te verbeteren. Polytron FC is ontworpen om brandstofverbranding schoner en efficiënter te maken. Het smeert het volledige brandstofsysteem en het bovenste gedeelte van de motor en helpt bij het verwijderen van koolstofafzetting en het voorkomen van koolstofophoping.
Regelmatig gebruik zorgt ervoor dat uitlaatverontreinigende stoffen met meer dan 50% worden verminderd. Het is EPA-geregistreerd. Met al deze eigenschappen zorgt GDFC voor betere motorprestaties, wat betekent dat het aantal kilometers kan worden verbeterd tot 35% meer. Polytron FC is de beste brandstofconditioner voor dieselmotoren, omdat het slechts 0.1% van het volume gemengd met de brandstof nodig heeft om schone emissies, een langlevend vermogen van de motor, een verbeterd brandstofverbruik en meer paardenkracht en koppel te kunnen bieden. Dit verlaagt de kosten aanzienlijk, vooral voor bedrijven of bedrijven met grote wagenparken die op diesel rijden. De technologisch geavanceerde brandstofconditioner van Polytron omvat geen viscositeitsmodificatoren of PTFE (polytetrafluorethyleen) of molybdeendisulfide (MoS2). FC is ontwikkeld om de smering en prestaties in zwavelarme brandstoffen, zoals diesel, te verbeteren.
Vrachtwagens en zwaar materieel zijn voor iedereen een grote investering.
Polytron FC bevat de vergelijkbare smeertechnologie zoals Polytron MTC, dus bij gebruik van FC worden de bewegende delen van nozzles, inspuitpompen en brandstofpomp gesmeerd, en hun slijtageproces verminderd met minstens 50%, en zorgt voor een juiste brandstofstroom en sproeipatronen.
Gebaseerd op de effecten van FC resulteert het gebruik van FC in een lager brandstofverbruik, een lagere concentratie uitlaatgasverontreinigende stoffen en een verlenging van de levensduur van nozzels, inspuitpompen en brandstofpomp met minstens 100%
Gebruik Polytron FC om de levensduur en prestaties te verlengen om frequente reparaties als gevolg van slijtage te voorkomen. Gebruik Polytron MTC samen met FC voor het beste resultaat!